Новини

Пенсійний фонд України запровадив нову е-послугу – автоматичне призначення пенсії.

Пенсійний фонд України запровадив нову е-послугу – автоматичне призначення пенсії.

Відтепер пенсія призначається автоматично при досягненні пенсійного віку.  Додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду не потрібно.  А для користувачів, які ще не є пенсіонерами, сервіс дозволяє надати усю необхідну інформацію для призначення пенсії завчасно.

Як це працює? 

Користувачу, який не є пенсіонером, потрібно авторизуватися на порталі Фонду за допомогою КЕП. Після цього потрібно заповнити анкету. Додати скановані копії документів. Підписати заяву КЕП та надіслати її до органу ПФУ.

Документи, що підтверджують трудову діяльність (трудову книжку, документи про навчання, військову службу тощо), можна подати завчасно.  Трудову книжку може подати як роботодавець, так і сам користувач. До речі, Пенсійний фонд України розпочав роботу щодо запровадження електронної трудової книжки. 

Після опрацювання заяви на автоматичне отримання пенсії користувач отримає повідомлення про автоматичне призначення пенсії, дату та розмір виплат. 

Незабаром послуга буде доступна також користувачам, які не мають КЕП. Вони зможуть авторизуватись через BankID або Інтегровану систему електронної ідентифікації (id.gov.ua).  Від початку роботи сервісу заяви подали вже 813 майбутніх пенсіонерів.

З 1 липня Пенсійний фонд України впровадив нову сервісну послугу – автоматичне призначення пенсії.
Пенсія призначається автоматично при досягненні пенсійного віку. При цьому немає необхідності додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду.
Сервіс дозволяє надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно та провести перевірку наявних у Пенсійному фонді даних.
Послуга надається засобами вебпорталу з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Користувач, який не є пенсіонером та який авторизувався на вебпорталі Фонду за допомогою КЕП:
заповнює атрибути анкети (заяву; загальні дані; дані документу, що посвідчує особу; адресу проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення);
додає скановані копії документів (обов’язкові та ті, які вважає за необхідне надати) для підтвердження його права на певні доплати та пільги);
підписує анкету-заяву КЕП та надсилає її до органу Фонду.
За результатами опрацювання анкети - заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС повідомлення, засобами вебпорталу та через мобільний додаток.

 

776

0