Новини

Пенсійний фонд інформує щодо Веб-порталу

Пенсійний фонд інформує щодо Веб-порталу

      На сьогоднішній день у багатьох громадян час від часу виникає необхідність отримати певну консультацію з питань, які входять до компетенції органів Пенсійного фонду України. Проте людина не завжди може знайти вільний час, щоб безпосередньо відвідати територіальне управління Пенсійного фонду.

      Саме веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду і покликаний вирішувати ряд питань його користувачів з мінімальними затратами часу. Це реалізація можливості громадянина дистанційно отримувати певні послуги: чи то з питань пенсійного забезпечення, чи з питань наявної інформації в реєстрі застрахованих осіб про себе. А також можна отримати відповіді на питання, які цікавлять, тощо. Корисною є також можливість подання запитів для підготовки  в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник зможе отримати під час особистого звернення до органів Пенсійного фонду та інше.

      Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на Ваші пенсійні права.

      З 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Завдяки  новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.

      Відтак, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат  часу можуть скористатись наступними електронними послугами:

-         отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;

 -         здійснювати  контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та  впливають на  пенсійні права (для працюючих);

 -         отримувати  відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;

 -         подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

 -         подавати скарги до органів Пенсійного фонду;

 -         подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;

 -         подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);

 -         записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

         Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом!

Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП). 

846

0