Оголошення

З 23 березня 2020 року Центри обслуговування платників ГУ ДПС у Київській області надаватимуть адміністративні послуги виключно в онлайн режимі
24.03.2020

З 23 березня 2020 року Центри обслуговування платників ГУ ДПС у Київській області надаватимуть адміністративні послуги виключно в онлайн режимі

Шановні платники податків!

З 23 березня 2020 року, у зв’язку введенням на території регіону надзвичайної ситуації та карантину, Центри обслуговування платників надаватимуть адміністративні послуги виключно онлайн.

На період карантину строки звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг зупиняються. Через електронний кабінет платника ви можете залишити заявку на надання необхідної послуги.

Від дня припинення карантину перебіг строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

- Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через субсайт Головного управління ДПС у Київській області.

Електронні адреси :

kyivobl.official@tax.gov.ua - офіційна електронна пошта Головного управління ДПС у Київській області, для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями.

- kyivobl.public@sfs.gov.ua - для подання запитів громадянами на отримання публічної інформації.

- kyivobl.zvernenya@sfs.gov.ua - для подання електронних звернень громадян (електронні звернення від громадян приймаються в Головному управлінні ДПС у Київській області у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання розміром до 2 Мб).

- idd@tax.gov.ua - для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису.


 

Звернення в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Ореста Вітика до платників податків регіону

Шановні платники податків!

Раціональний аналіз подій, пов’язаних з розповсюдженням коронавірусу COVID-19, доводить, що наразі навряд чи можна назвати щось більш важливим, аніж здоров’я громадян, виконання умов карантину та збереження безпеки.  

Через швидке зростання кількості осіб, що захворіли, ми закриваємо центри обслуговування платників податків на термін дії карантину. Це безпрецедентний крок, але ми вимушені вдатися непопулярних з точки зору надання послуг платникам заходів, втім, першочергове завдання – збереження безпеки та здоров’я наших громадян.

Я особисто закликаю вас перейти в онлайн та користуватись електронними сервісами. Державна податкова служба, впроваджуючи клієнт-орієнтований підхід, створила єдину сервісну платформу – електронний кабінет, який працює у режимі 24/7. У січні-лютому в електронному вигляді до територіальних органів ГУ ДПС у Київській області прозвітувало 76% платників податків, тоді як минулого року за аналогічний період  онлайн-звітність подали 71% суб’єктів господарювання. Приємно констатувати позитивну динаміку, втім, сподіваюся, що цей показник сягне вище.

Держава зробила великі кроки назустріч бізнесу, прийнявши закони на підтримку підприємництва в період проведення заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу територією України. Я закликаю вас також продемонструвати готовність до діалогу та відповідально поставитися до ситуації, що вимагає від кожного з нас мудрості та сил.  

Як очільник податкової служби Київської області я дякую платникам податків за розуміння та соціальну відповідальність. Це має значення для всієї країни. При цьому запевняю, що працівники податкової служби продовжують виконувати свої обов’язки, адже економічна стабільність та наповнення бюджету дозволить Державі максимально швидко забезпечувати соціальні гарантії своїм громадянам.

Бережіть себе!

З повагою

в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області

Орест Вітик



 

Строки надання адміністративних послуг тимчасово зупинені!

ГУ ДПС у Київській області,  у зв'язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)", доводить до відома платників податків, що з дня оголошення карантину  строки звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг зупиняються.

Від дня припинення карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

В електронному вигляді надаються такі адміністративні послуги:

  • Реєстрація реєстратора розрахункових операцій
  • Реєстрація книг обліку розрахункових операцій
  • Реєстрація розрахункових книжок.
  • Подавши відповідну заяву в електронному вигляді, платник може отримати копію реєстраційного посвідчення засобами електронного зв'язку на адресу власної електронної пошти, яка зазначається в реєстраційній заяві.

Через приватну частину Електронного кабінету (особистий кабінет), вхід до якої здійснюється після ідентифікації особи, відкрито доступи до  сервісів:

- стан розрахунків із бюджетом;

- листування з органами ДПС;

- облікові дані;

- пошук інформації в реєстрах ДПС;

- подання заяв/запитів;

- подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді;

- сплата податків;

- перегляд даних СЕА ПДВ;

- інші електронні сервіси.

У приватній частині Електронного кабінету платники  можуть отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО.

Також можна скористатись сервісами:

- дані про взяття на облік платників;

- реєстр страхувальників;

- дані реєстру платників ПДВ;

- реєстр платників єдиного податку;

- інформація про РРО;

- дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового;

- реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.

Перевірити бізнес-партнера дозволяє  сервіс«Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс дає змогу отримати відповіді на питання через сервіс «Запитання – відповіді з Бази знань»; «Нормативні та інформаційні документи»; «Останні зміни в законодавстві»; «Письмові консультації».

Повідомити про неправомірні дії працівників ДПС допоможе сервіс «Пульс».

Електронну звітність можна подати  через  Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».

Крім того, отримання послуг кваліфікованого електронного підпису (КЕП) можливе не лише через АЦСК ІДД ДПС України, але звернувшись до будь-яких інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (czo.gov.ua) у розділі «Довірчі послуги».

 

 

0

555

Коментарі - 0

CAPTCHA

Введіть символи з картинки

Графічна CAPTCHA