Новини та оголошення у сфері адміністративних послуг

єВідновлення в Дії  Отримайте компенсацію за знищене житло та купуйте нову домівку 

Стартує новий етап програми єВідновлення. Українці, чиї домівки були знищені під час повномасштабного вторгнення, можуть подати заяву в Дії й отримати кошти на купівлю нового житла у вигляді сертифіката.  

Якщо хочете звести приватний будинок на власній ділянці, а не придбати нове житло, то варто почекати із заявою. Працюємо над наступним етапом єВідновлення — виплатою коштів, за які можна буде відбудувати оселю.  

 За яке житло можна отримати компенсацію:  

зруйнована домівка має одного власника 

 не розташоване в зоні активних бойових дій 

розміщене на підконтрольній Україні території 

 житло має бути внесене до Держреєстру речових прав на нерухоме майно — зробити це можна онлайн на порталі Дія  

 

Як працює послуга ? 

повідомляєте про пошкоджене житло в застосунку чи на порталі Дія, якщо ще не робили цього 

подаєте заяву про компенсацію в застосунку  

спеціальна комісія визначить суму компенсації  

 отримуєте сертифікат для купівлі нової квартири, будинку чи іншого житлового приміщення на первинному чи вторинному ринку  

 
Із сертифікатом потрібно буде звернутися в ЦНАП або до нотаріуса та відмовитися від прав на знищене житло. Зруйновану нерухомість буде замінено новою, на яку отримаєте право власності. 

Після отримання коштів компенсації потрібно буде відмовитися від майбутніх репарацій від держави-агресора. 
 
Більше про програму єВідновлення та отримання сертифіката дізнавайтеся на зручному сайті  https://erecovery.diia.gov.ua/ 

Завжди поруч з українцями 

Послугу компенсації за зруйноване майно розроблено Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури спільно з Міністерством цифрової трансформації за підтримки проєкту USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS» і Світового банку.


 

Зміна місця проживання доступно в Дії! 

Змінюйте місце проживання в кілька кліків — повернули в Дію та вдосконалили одну з найпопулярніших послуг. 
Тепер, щоб змінити місце проживання, не треба стояти в чергах, збирати документи, ходити до ЦНАПів та чекати кілька днів. Робите лічені кліки в Дії — і статус у реєстрі змінюється автоматично, а ви економите свій час та нервові клітини.
Послугою можуть користуватися жінки, діти та чоловіки непризовного віку. Для зміни місця проживання потрібно мати податковий номер, ID-картку або закордонний паспорт у застосунку. Щоб змінити місце проживання дитини, маєте бути повнолітнім та отримати дозвіл другого з батьків.
Також разом з Міноборони працюємо над відновленням послуги для чоловіків призовного віку. Чекайте на оновлення.


 

 

 

Записатися до ЦНАП

 

За посиланням: https://cherga.diia.gov.ua/app/thematic_area_office/84

 

 

 

У ЦНАПі запроваджено попередній запис

 

У центрі надання адміністративних послуг Бучанської міської ради запроваджено систему електронного запису до ЦНАП Платформи Центрів Дія,

розроблену Міністерством цифрової трансформації, яка є універсальною для всіх ЦНАПі України.

 

Система, поки що, працюватиме у тестовому режимі.

 

Дана система надає можливість записатися на прийом до адміністратора зі смартфону або ж інших гаджетів, обравши послугу, дату та зручний час для відвідування.

 

Записатися до Центру можливо декількома способами:

 

 - зайшовши за посиланням  https://cnapua.gov.ua/ ;

 

 - зайшовши на головну сторінку Бучанської міської ради, обрати «Записатися до ЦНАП» та перейти за посиланням;


 - зателефонувати до ЦНАП за номером:(04597)40-041, +38068-328-39-05 та записатися на прийом;


 - звернутися безпосередньо на рецепцію до адміністратора;


 - самостійно записатися у приміщенні ЦНАП за допомогою інфоматів, які знаходяться біля рецепції.

 

Прийшовши до ЦНАП у вказаний день та час, Вам необхідно підійти на рецепцію до адміністратора,  активувати свій талон та дочекатися голосового виклику адміністратора.

Ми знаходимося за адресою: вул.Енергетиків, 12, м.Буча.

 

 

 

 

 

 

 

Змінено графік прийому відвідувачів у сфері зайнятості

 

У центрі надання адміністративних послуг Бучанської міської ради змінено графік прийому відвідувачів спеціалістами Ірпінського управління Бучанської філії Київського обласного центру зайнятості.

Відтепер прийом громадян здійснюватиметься:

Понеділок, середа з 08:30 до 17:30.

П’ятниця з 08:30 до 16:30.

 

У ЦНАПі доступні послуги:

- реєстрація безробітних;

- прошук роботи;

- профінформаційні та профконсультаційні послуги;

- консультації у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування;

- консультації з приводу трудового законодавства тощо.

 

Телефон для довідок та консультацій:

(04597) 40-041,+38068-328-39-05.

 

 

У ЦНАПі можна скористатися безкоштовною правовою допомогою

 

Щоп’ятниці у ЦНАПі Бучанської міської ради відвідувачі можуть скористатися безоплатною правовою допомогою, яку надають юристи Благодійного фонду  "Право на захист".

 

Юридична консультація надається з питань:

- поновлення документів, перетину кордону, зруйнованого житла тощо;

- незаконних дій рішень, дій та бездіяльності органів державної влади та місцевого самоврядування;

- щодо пільг та виплат ВПО;

- психологічної допомоги.

 

Прийом здійснюється щоп’ятниці з 10:00 до 12:00 біля рецепції ЦНАП.

 

Також, щодня з 08:00-21:00 юристи надають консультації по телефону : 

(099) 507-50-90;

(068 )507-50-90;

(093) 507-50-90.

 

   

 

 

У ЦНАПі безкоштовна консультація нотаріуса

 

В рамках підписаного Меморандуму між Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Київ), Відділенням нотаріальної палати України в Київській області та Бучанською міською радою у центрі надання адміністративних послуг Бучанської міської ради, проводитиметься безкоштовна консультація з правових питань  державним нотаріусом Бучанської державної нотаріальної контори  Ларисою Фальковською.

 

Безкоштовні консультації відбуватимуться щомісячно, у перший четвер місяця з 09:00 до 17:00 год у приміщенні центру надання адміністративних послуг Бучанської міської ради: вул.Енергетиків, 12 м.Буча.

 

Прийом здійснюватиметься за попереднім записом.

Записатися можна за телефоном:

(04597)40-041, +38068-328-39-05, або звернувшись на рецепцію центру надання адміністративних послуг.

 

 

 

 

 

Послуги Привабанку у ЦНАПі

 

Щовівторка з 09:00 до 13:00 у ЦНАПі Бучанської міської ради в рамках виїздного прийому, спеціалісти Приватбанку продовжують надавати свої послуги, а саме:

- оформлення та превипуск банківських карт;

- відкриття чи розірвання депозитних договорів;

- відправка та отримання міжнародних переказів;

- надання банківських довідок;

- зарахування переказів та допомоги Міжнародних благодійних організацій;

- надання консультауцій тощо.

 

Тел. ЦНАП для довідок: (04597) 40-041, +380683283905, cnap@bucha-rada.gov.ua

 

 

 

Запис до "Гвардії наступу" триває

 

У ЦНАПі Бучанської міської ради триває запис усіх бажаючих чоловіків та жінок призовного віку до штурмових бригад "Гвардії наступу".

Запис бажаючих здійснюється щоденно з 08:00 до 17:00 години та у вихідні дні.

 

Записатися можна до бригад:

1.Національної поліціїУкраїни - "Лють"

2.Національної гвардії України:

- "Буревій"

- "Червона калина"

- "Кара-Даг"

- "Рубіж"

- "Спастан"

- "Азов"

3.Державної прикордонної служби - "Сталевий кордон"

 

Кожна бригада формується із залученням уже діючих військовослужбовців чи поліцейських, які мають бойовий досвід із 2014 року.

Новобранці отримають висококваліфіковану підготовку від найкращих інструкторів за спеціалізованими напрямками.

Обираючи бригаду, кандидат має врахувати, що в Національній гвардіі та Державній прикордонній службі він вступає на військову службу, а в бригаді Національної поліції стає поліцейським.

 

Як долучитися:

* Звернутися до ЦНАП: вул.Енергетиків, 12, м.Буча;

* Заповніть анкету на сайті storm.mvs.gov.ua;

* Оберіть бригаду, до якої хочеш долучитися;

* Підготуйте необхідні документи;

* Пройдіть тестування та готуйтеся захищати Україну.

 

Долучайтеся до Гвардії Наступу! Час повертати своє!

 

 

 

 

Інформація про роботу ЦНАП у 2022 році

 

У 2022 році до управління Центр надання адміністративних послуг Бучанської міської ради та віддалених робочих місць адміністраторів старостинських округів надійшло:

- 51705 звернень від громадян та суб’єктів господарювання .

З них:

- 23149 адміністративних послуг надано безпосередньо адміністраторами управління ЦНАП Бучанської міської ради;
- 4597 адміністративних послуг надано адміністраторами віддалених робочих місць старостинських округів;
- 10437 прийнято звернень від  фізичних, юридичних осіб до виконавчого комітету Бучанської міської ради;
- 13522 прийнято звернень від  фізичних, юридичних осіб до виконавчого комітету Бучанської міської ради в період деокупаціі (квітень-травень2022 року) з найбільш нагальних та затребуваних питань (заява на розмінування, подання заяви про перебування в окупації. отримання газових балонів, видача свідоцтва про смерть, отримання адресної допомоги, отримання матеріальної допомоги, пошук людей тощо).

  

Найбільшим попитом серед населення громади   користувались послуги:

 

1. Паспортні послуги - 8395 (36%)

2. Реєстрація/зняття з реєстрації - 6043 (26%)

3. Реєстрація пошкодженого майна - 4281 (18%)

4. Послуги Держгеокадастру - 850 (4%)

5. Державна реєстрація нерухомого майна та їх обтяжень - 1137 (5%)

6. Послуги державного архітектурного-будівельного контролю - 847 (4%)

7. Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - 495 (2%)

8. Послуги у сфері містобудування та будівництва - 321 (1%)

9. Послуги у сфері опіки та піклування - 212 (1%)

10. Послуги у сфері земельних відносин - 357 (2%)

11. Послуги місцевого значення (юридичні послуги, благоустрій, Бучазеленбуд тощо ) - 142 (0,5%)

12. Документи дозвільного характеру - 69 (0,5%)

 

Всього наданих адміністративних послуг - 23149

Кількість відмов у наданні послуг - 324 (1,3%)

Кількість наданих консультацій - 25785

 

Інформація по старостинським округам:

 

1. Бабинецький старостинський округ - 667 (16%)

2. Блиставицький старостинський округ - 451 (9%)

3. Ворзельський старостинський округ - 919 (20%)

4. Гаврилівський старостинський округ - 440 (10%)

5. Здвижівський старостинський округ - 559 (12%)

6. Мироцький старостинський округ - 685 (14%)

7. Луб’янський старостинський округ - 454 (10%)

8. Синяківський старостинський округ - 422 (9%)

 

ВСЬОГО - 4597

 

 

 

 

Інформація щодо роботи ЦНАП

 

Адреса ЦНАП: вул.Енергетиків, 12, м.Буча, Бучанський р-н, Київська область, 08292

 

Графік роботи:

Пн, Вт, Ср, Чт - з 08:00-17:00.

Пт - з 8:00-16:00.

Без перерви на обід.

 

Телефони для довідок та консультацій:

(04597) 40-041 -рецепція;

068-328-39-05 - з питань адміністративних послуг;

(04597) 48-515, 068-328-35-00 - з питань паспортних послуг;

(04597) 48-320, 068-319-90-39 - з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання;

(04597) 40-020, 068-328-39-05 - з питань нерухомості та бізнесу.

 ел.пошта: cnap@bucha-rada.gov.ua

 

 

 

 

Інформація про роботу управління ЦНАП станом на 01.09.2022

 

Станом на 01.09.2022 року до управління Центру надання адміністративних послуг Бучанської міської ради та віддалених робочих місць адміністраторів старостинських округів надійшло:

- 40133 звернень від громадян та суб’єктів господарювання щодо отримання адміністративних послуг.

 

З них:

- 14583 адміністративних послуг надано безпосередньо адміністраторами управління ЦНАП Бучанської міської ради;
- 1941 адміністративних послуг надано адміністраторами віддалених робочих місць старостинських округів;
- 5967 прийнято звернень від  фізичних, юридичних осіб до виконавчого комітету Бучанської міської ради;
17642 прийнято звернень від  фізичних, юридичних осіб до виконавчого комітету Бучанської міської ради в період деокупаціі (квітень-травень2022 року) з найбільш нагальних та затребуваних питань (реєстрація пошкодженого майна, зявка на розмінування, отримання газових балонів, видача свідоцтва про смерть, отримання адресної допомоги, отримання матеріальної допомоги, пошук людей тощо).

 

  Найбільшим попитом серед населення громади   користувались послуги:

1. Паспортні послуги - 4922 (33%)

2. Реєстрація пошкодженого майна - 3861 (24%)

3. Реєстрація/зняття з реєстрації - 3661 (21%)

4. Послуги Держгеокадастру - 612 (5%)

5. Послуги державного архітектурного-будівельного контролю - 398 (4%)

6. Державна реєстрація нерухомого майна та їх обтяжень - 373  (3%)

7. Державна реєстрація юридичних осіб,  фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - (248) (2%)

8. Послуги у сфері містобудування та будівництва - 168 (1%)

9. Послуги у сфері опіки та піклування -  124 (1%)

10. Земельні послуги - 113 (1%)

11. Послуги місцевого значення (юридичні послуги, благоустрій, Бучазеленбуд тощо ) - 70 (0,5%)

12. Документи дозвільного характеру - 33 (0,5%)

13. Кількість відмов у наданні послуг - 180 (1,3%)

 

Інформація по наданих послугах старостинським округам:

1.Бабинецький старостинський округ - 233 (12%)

2.Блиставицький старостинський округ - 77 (4%)

3.Ворзельський старостинський округ - 560 (29%)

4.Гаврилівський старостинський округ - 244 (13%)

5.Здвижівський старостинський округ - 109 (6%)

6.Мироцький старостинський округ - 336 (16%)

7.Луб’янський старостинський округ - 135 (7%)

8.Синяківський старостинський округ- 247 (13%)

 

 

Довідка про «прописку» тепер доступна онлайн: як сформувати витяг про місце реєстрації на порталі «Дія» (інструкція)

 

Як отримати витяг про місце реєстрації на порталі "Дія": інструкція

Отже, щоб отримати інформацію про "прописку" онлайн, треба:

1. Авторизуватися на порталі "Дія".

2. Натиснути "Витяг з реєстру територіальної громади".

3. Натиснути "Отримати витяг".

4. Перевірити інформацію, яка з'явиться на екрані.

5. Натиснути "Готово".

6. Увійти в свій особистий кабінет на порталі "Дія" та побачити витяг, який можна завантажити на комп'ютер чи флешку, зберегти на телефон.

Детальніше про те, як отримати витяг про реєстрацію в "Дії", дивіться у відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=c5SF7orDlxg

 

 

Інформація про роботу ЦНАП за квітень-травень 2022 року

Станом на 01.06.2022 до Центру надання адміністративних послуг та старостинських округів надійшло:

- 17364 звернень від громадян та суб’єктів господарювання.

З них:

- 12600 звернень щодо реєстрації громадян в реєстрі осіб, що перебували в окупації:( 72%)

*м.Буча – 4206 звернень; (33%)
*с-ще Бабинці – 1723 звернень;
*с.Блиставиця – 472;
*с-ще Ворзель – 1534;
*с.Мироцьке – 547;
*с.Синяк – 1027;
*с.Гаврилівка – 1755;
*с.Здвижівка – 799;
*с.Луб’янка – 537;

ВСЬОГО ПО СТАРОСТАТАХ -8394 звернень (67%).

- 2906 звернень щодо фіксації пошкоджень нерухомого майна; (18%)

- 524 звернень на отримання газових балонів; (3%)
- 390 звернень фізичних та юридичних осіб до Бучанської міської ради;(2%)
- 234 звернень щодо отримання адресної допомоги; (1%)
- 122 звернень щодо отримання матеріальної допомоги;(1%)
- 90 звернень на отримання тимчасового житла;(1%)
- 498-інші послуги.(2%)

У ЦНАПі, крім основних адміністративних послуг, які доступні у воєнний час, громадяни можуть отримати послуги ряд інших послуг, які є дуже актуальні в деокупаційних період:

*Реєстрація осіб, що перебували в окупаціїї
*Реєстрація пошкодженого майна
*Подати заявку на розмінування
*Паспортні послуги (виготовлення, відновлення закордонного паспорту, паспорту у вигляді ID-картки)

*Послуги щодо реєстрації речових прав на нерухоме майно

*Послуги щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
*Пошук зниклих, померлих осіб;
*Пошук тіл в моргах;
*Допомога на поховання;
*Прийняття заявок на адресну допомогу;
*Подати заяву на тимчасове житло (модульний будинок);
*Подати заяву на матеріальну допомогу;
*Відновлення документів;
*Послуги психолога (психологічна підртимка).
*Послуги у сфері зайнятості населення (через представників Ірпінського міського центру зайнятості населення);

*Послуги з питань соціального страхування (через представника фонду соціального страхування);
*Банківські послуги ( через представників відділення «Приватбанк») тощо.

У ЦНАПі працює кол-Центр, який надає консультацію та інформаційну підтримку суб’єктам звернення (04597)40-041.

 

 

 

Відновлено надання паспортних послуг

У ЦНАПі Бучанської міської ради відновлено надання паспортних послуг:

- оформлення та видача закордонного паспорта для виїзду за кордон (замість втраченого, знищеного, закінчення строку дії);
- оформлення та видача паспорта громадянина України у формі ID-картки (замість втраченого, знищеного, обмін у зв’язку з закінченням строку дії, зміні прізвища, непридатності до використання);
- вклеювання фото при досягненні 25-, 45-річного віку;
- комплексна послуга, а саме одночасне: оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та оформлення та видача закордонного паспорта для виїзду за кордон.

 

З метою уникнення масових скупчень та створення зручних і комфортних умов очікування, обслуговування та отримання адміністративних послуг, прийом громадян у відділі паспортних послуг буде здійснюватися за попереднім записом.

 

Записатись на прийом можна кількома способами:

* Звернувшись до адміністратора ЦНАП на рецепцію;

* За телефоном: (04597) 48-5-15.

 

Години прийому суб’єктів звернення:

Пн, Вт, Чт з 08:00 до 16:00

Пт з 08:00 до 15:00

Технічна перерва з 12:00 до 12:45.

 

Готовність паспорта можна перевіряти на сайті Державної міграційної служби за посиланням:  https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html.

Якщо на сайті вказано, що стан «Документу прибув до ЦНАП»,  то чекаємо Вас на отримання готового документу.

 

 

Послуги з питань соціального страхування відновлено

У центрі надання адміністративних послуг Бучанської міської ради представником Фонду соціального страхування відновлено прийом громадян з питань соціального страхування.

Прийом громадян здійснюється щовівторка з 10:00 до 15:00.

 

Психологічна підтримка населення

У центрі надання адміністративних послуг, окрім адміністративних послуг, відвідувачі можуть отримати психологічну підтримку від сучасних фахівців-психологів, які порадять, підтримають та нададуть надважливу психологічну підтримку особам, які побували в окупації, втратили рідних, близьких людей, майно та домівки.

Психологічний стан та психологічне здоров’я під час військових дій є вкрай важливим. Багато людей переживають виснаження, спустошення, втому, відчувають тривогу й паніку. Психологи сформулюють корисні поради, як опанувати себе в критичних умовах, як допомогти близьким та підтримувати здоровий психічний стан в критичних умовах,  нададуть первинну допомогу, а також допоможуть підібрати індивідуальний курс реабілітації. 

Психологи працюють щоденно з 10:00 до 15:00 в залі інформування (рецепція).

Запрошуємо всіх бажаючих скористатися психологічною підтримкою та покращити свій психологічний стан.

 

 

 

Інформація щодо зайнятості населення

У центрі надання адміністративних послуг Бучанської міської ради представниками Ірпінського міського центру зайнятості здійснюється прийом громадян з питань зайнятості населення.

Прийом громадян щоденно з 09:00 до 13:30.

Із 13:30 триває прийом громадян, які онлайн скористалися попереднім записом через офіційний сайт Служби зайнятості населення.

Спеціалісти центру зайнятості надають послуги за робочими місцями №8 та №11 з таких питань:

- пошук роботи та сприяння працевлаштуванню;

- допомога по безробітттю;

- консультації для роботодавців тощо.

Для реєстраціїу службі зайнятості також можна скористатися можливостями головної сторінки на Порталі Дія за посиланням: https://diia.gov.ua/services/dopomoga-po-bezrobittyu

 

 

"Приватбанк "відновлює обслуговування клієнтів

У приміщенні ЦНАП Бучанської міської ради по вул.Енергетиків, 12 (І поверх) спеціалісти  АТ КБ "Приватбанк" обслуговують мешканців Бучанської міської територіальної громади.

Прийом громадян здійснюється щоденно з 08:30 до 15:30.

 

Наразі доступні наступні послуги:

* оформлення та перевипуск банківських карт;

* відкриття чи розірвання депозитних договорів;

* відправка та отримання міжнародних переказів;

* надання банківських довідок;

*консультації з питань банківського обслуговування.

 

 

 

До уваги громадян, представнків бізнесу, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб!

У Вас є можливість взяти участь в опитуванні, запровадженому Комітетом Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого розвитку та містобудування (далі - Комітет).

Метою даного аналузу є дослідження ефективності й впливу на організацію та підвищення якості надання адміністративних послуг в умовах реформи децентралізації, а також заходів щодо розбудови мережі центрів надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування у зв’язку із ліквідацією таких центрів, утворених районними державними адміністраціям.

На підставі висновків, у разі виявлення неефективності чи недостатньої ефективності запроваджених заходів, Комітет буде ініціювати внесення змін до законодавства або пропонуватиме додаткові заходи щодо посилення підтримки територіальних громад в напрямку розбудови мережі центрів надання адміністративних послуг та підвищення якості надання адміністративних послуг мешканцям.

 

Опитування можна пройти до 15.12.2022 р. за посиланням: https://cutt.ly/bYcAwXI

 

 

Оголошення у сфері ДСНС

Центр надання адміністративних послуг Бучанської міської ради нагадує суб’єктам господарювання, що Постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 року №80 "Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки" удосконалено процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, а також суб’єкту господарювання надано можливість  з березня 2018 року подавати декларацію в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг (Портал Дія), у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС.

Вхід до системи ДСНС: https://e-services.dsns.gov.ua/

Вхід до ПорталуДія: https://diia.gov.ua/

 

Поступово переходимо на електронну зміну місця реєстрації

Міністр цифрової трансформації Михаило Федоров прокоментував ухвалення Верховною Радою 5 листопада нового Закону «Про реалізацію публічних електронних послуг з реєстрації та декларування місця проживання в Україні» (законопроект 5463).

«Знищуємо штамп у паспорті та «папірчик» до ID-картки. Не варто боятися, що загубите важливий документ, бо зареєструвати місце проживання можна буде в онлайні. Чоловікам також не доведеться ходити у військкомати для цього. Це фантастично. Замість трьох установ, 30 днів очікування та купи довідок, які і так є в держави, — одна онлайн-заява, яку розглянуть та оброблять за добу.

Ми повністю змінюємо філософію прописки. Спрощуємо одну з найбільш популярних та бюрократичних послуг, формат якої давно віджив своє. Сьогодні ВРУ прийняла законопроект у цілому.

У 21 столітті люди можуть вільно переміщатися країною і не повинні залежати від штампів у паспорті. Оформлювати пенсію, документи чи отримувати медичну допомогу можна буде, не прив’язуючись до місця реєстрації.

Для того, щоб держава розуміла, де людина зареєстрована, існують електронні реєстри, а не ксерокопії. Жодних папірців чи походів у ЦНАП — лише підтвердити згоду онлайн. Прописка стане суто декларативною. Тепер людина просто в застосунку або на порталі Дія зможе вказати адресу, за якою фактично проживає, і отримати підтвердження від власника житла.

Місце реєстрації не даватиме людині право власності на житло, а лише повідомлятиме державу, де ви проживаєте. Зараз послуга працює в 7 містах в експериментальному форматі і зовсім скоро стане доступною для всіх», - зазначив він.

Проєкт реалізовується Програма EGAP Фонд Східна Європа, що фінансується урядом Швейцарії, а також за підтримки проєкту «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Проєкт підтримки Дія), що впроваджується UNDP Ukraine / ПРООН в Україні за підтримки Швеції і Академії електронного урядування Естонії в рамках проєкту EU4DigitalUA: Інтероперабельність, е-послуги та кібербезпека. За співпраці Міністерство цифрової трансформації України з Міністерство внутрішніх справ, Державна міграційна служба України, Міністерство оборони України та Міністерство юстиції України

 

Оцініть роботу ЦНАП

З метою покращення якості обслуговування громадян адміністраторами ЦНАП, вивчення пропозицій та відгуків відвідувачів, запроваджено  анкетування оцінювання діяльності ЦНАП.

Відтепер, кожен відвідувач може оціники свій візит до ЦНАПу, залишивши відгук,  зісканувавши QR-код на робочому місці адміністратора, на рецепції, на вході у приміщення ЦНАП, на сайті Бучанської міської ради (розділ "Центр надання адміністративних послуг").

Нам дуже важлива думка кожного відвідувача!

Мінцифрою презентовано Платформу Дія Центрів

Для підвищення рівня задоволеності фізичних та юридичних осіб якістю адміністративних та інших публічних послуг, які надаються в центрах надання адміністративних послуг, Мінцифрою презентовано Платформу Дія Центрів (https://cutt.ly/ARfgzQ0)

Платформа Дія Центрів забезпечує інтеграцію із системою моніторингу та оцінки якості послуг Єдиного державного вебпорталу електронних послуг
“Портал Дія” і відповідно Мапа Дія Центрів наповнюється актуальною інформацією, що надається ЦНАП при заповненні щоквартального моніторингу.
Інформація про Платформу Дія Центрів доступна за посиланням:

https://center.diia.gov.ua/

 

 

Скористайся Гідом з державних послуг

Гід з державних послуг – це єдиний офіційний ресурс https://guide.diia.gov.ua., який містить інформацію про всі державні послуги в Україні, які надаються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Потрапляючи на Гід, громадяни можуть отримати повну та достовірну інформацію про всі державні послуги нашої країни, зокрема:

інформацію про те, де можна отримати послугу й як її замовити;
чи є державна послуга онлайн, чи вона поки доступна лише офлайн;
хто може звернутися за отриманням такої послуги;
строк та вартість надання державної послуги;
вичерпний перелік документів, який є необхідним при отриманні державної послуги;
куди звернутися для оскарження рішень, дій і бездіяльності суб’єкта надання державної послуги тощо.

Наразі на Гіді можна знайти інформацію про понад 1860 державних послуг органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, а його відвідуваність у середньому становить більше чим 5000 користувачів в день.

Інформація про державні послуги розподілена за 17 категоріями сфер діяльності та впорядкована за 36 життєвими подіями, які створені як для громадян, так і для бізнесу. Якщо людина очікує на народження дитини, планує відкрити бізнес, змінити місце проживання, купити авто або займатися інвестуванням, то всю інформацію про необхідні для цього державні послуги можна знайти на Гіді.

 

Перейти на Гід з державних послуг можна за посиланням:

https://guide.diia.gov.ua/

 

 

 

Моніторинг роботи ЦНАП за 9 місяців 2021 року

 

За період з 01.01.2021 по 30.09.2021 до управління ЦНАП Бучанської міської ради від громадян та суб’єктів господарювання надійшло звернень:

- 26015 щодо отримання адміністративних послуг;

- 8672 щодо отримання консультацій.

Адміністраторами старостинських округів надано – 5712 адміністративних послуг:

- Бабинецький старостинський округ – 772 послуги;

- Блиставицький старостинський округ – 265 послуг;
- Ворзельський старостинський округ – 1833 послуги;
- Гаврилівський старостинський округ – 926 послуг;
- Здвижівський старостинський округ – 334 послуг;
- Мироцький старостинський округ – 215 послуги;
- Луб’янський старостинський округ – 371 послуг;
- Синяківський старостинський округ – 996 послуг.

 

 

У ЦНАПі запроваджено попередній запис

 

Центр надання адміністративних послуг Бучанської міської ради (далі - ЦНАП) повідомляє, що у зв’язку із застосуванням на території Бучанської міської територіальної громади обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених для «жовтого» рівня епідемічної безпеки поширення COVID-19 та продовження дії карантину, з 21 жовтня 2021 року прийом громадян щодо отримання адміністративних послуг здійснюватиметься за попереднім записом.

 

Попередній запис на прийом до адміністратора можливий трьома способами:

- Зателефонувавши за номером: (04597) 40-041;
- Написавши нам на пошту:cherga@bucha-raga.gov.ua;
- Звернувшись на рецепцію ЦНАП ( І поверх, вул. Енергетиків, 12 м.Буча).

!!!Зверніть увагу! У разі запізнення суб'єкта звернення на прийом за попереднім записом, більш ніж на 5 хвилин попередній запис анулюється. У цьому випадку суб'єкт звернення може подати документ в загальному порядку або записатися на певну дату та час вдруге.

Також, з метою уникнення масових скупчень відвідувачів у ЦНАПі, збільшено обсяг використання дистанційних форм комунікації для надання громадянам консультацій з питань отримання адміністративних послуг.

Консультації щодо паспортних послуг – (04597)48-515,

ел.пошта: cnap_pasport@bucha-rada.

Консультації щодо реєстрації місця проживання – (04597) 48-320,

ел.пошта:reestracia@bucha-rada.gov.ua.

Консультації у сфері реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємів, нерухомого майна – (04597)40-020, ел.пошта: bucha_vr@ukr.net.

Консультації по іншим адміністративним послугам – (04597)40-041,

ел.пошта: cnap@bucha-rada.gov.ua.

За бажанням заявників, результати надання адміністративних послуг видаватимуться шляхом направлення поштою, або іншими засобами телекомунікаційного зв’язку.

Також, Ви можете замовити послуги в електронній формі, скориставшись Гідом з державних послуг на Порталі Дія за посиланням: https://guide.diia.gov.ua/.

Уся доступна та  актуальна  інформація щодо отримання адміністративних послуг (перелік адміністративних послуг, графік роботи, інформаційні та технологічні картки тощо) розміщена на офіційному сайті Бучанської міської ради в розділі «Центр надання адміністративних послуг».

ЦНАП працює за зручним та орієнтованим на громадян графіком роботи:

Пн, Вт, Ср – з 8.00-17.00 год.;

Чт – 8.00-20.00год.;

Пт – 8.00-16.00 год.

У ЦНАПі, задля Вашої безпеки та безпеки адміністраторів, запроваджено ряд протиепідемічних заходів:

проводиться щоденний температурний скринінг працівників та відвідувачів;
- не допускаються до приміщення відвідувачі без вдягнутих засобів індивідуального захисту (маски, респіратора);
- забезпечено позачергове обслуговування громадян літнього віку, вагітних жінок, відвідувачів з дітьми та осіб з інвалідністю;
- облаштовано робочі місця адміністраторів та зони очікування  для громадян з дотриманням принципів соціального дистанціювання (не менше ніж 1,5 метри).
- проводяться заходи щодо дезінфекції приміщення ЦНАП, шляхом проведення вологих прибирань з дезінфікуючими засобами (4 рази на день), кварцування (тричі на день) та наскрізного провітрювання приміщення;
- забезпечена можливість використання антисептичних засобів відвідувачами ЦНАП тощо.

!!!Прохання до всіх відвідувачів ЦНАП Бучанської міської ради: використовувати у приміщення ЦНАПу засоби індивідуального захисту (маски, респіратори) та дотримуватися соціальної дистанції між відвідувачами (не менше ніж 1,5 метри).

Ми робимо все для того, щоб Ваше перебування у ЦНАПі було комфортним та безпечним!

 

 

 

Термін подання інформації про кінцевих бенефіціарних власників продовжено

Президент України підписав Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким продовжено термін подання інформації про кінцевих бенефіціарних власників до 11 липня 2022 року.

Рішення про відтермінування необхідності внесення до ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника стосується всіх без виключення суб’єктів господарювання та громадських організацій.

 

 

Прийом документів у сфері будівництва

На виконання Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», центр надання адміністративних послуг підключено до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Відтепер, прийом суб’єктів звернення у Бучанській міській територіальній громаді щодо отримання адміністративних послуг у сфері будівельної діяльності (повідомлення про початок підготовчих/будівельних робіт/зміни до них/скасування; декларація про готовність об’єкта до експлуатації/зміни до них/скасування) здійснюється через електронний кабінет адміністратора центру надання адміністративних послуг Бучанської міської ради.

Результати звернень будуть розміщені у Реєстрі будівельної діяльності.

 

 

 

Оновлено перелік адміністративних послуг

Перелік адміністративних послуг, що надаються через управління ЦНАП Бучанської міської ради узгоджено з Гідом державних послуг на Порталі Дія.

Ознайомитися з переліком послуг можна на офіційному сайті Бучанськоїміської ради, розділі «Центр надання адміністративних послуг» у вкладці «Перелік адміністративних послуг», або безпосередньо у центрі надання адміністративних послуг.

Біля кожної адміністративної послуги зазначено код ідентифікатор, за допомогою якого послугу можна знайти на Порталі Дія в розділі «Гід з державних послуг»,  замовити її в електронному виді, або ж дізнатися перелік документів необхідних для отримання вказаної послуги, строк та вартість її надання.

Перелік послуг розширено з 201 до 251 послуги. Збільшено послуг у сфері земельних відносин, опіки та піклування, архітектури та будівництва, державного архітектурно-будівельного контролю.

З початку року Гідом скористалися громадяни понад мільйон разів, а щодня його відвідують понад 5 тисяч користувачів.

Завдяки Гіду зникає необхідність зайвий раз звертатися до посередників, юристів для консультацій, що дозволяє зменшити корупційні ризики та підвищити цифрову грамотність громадян.

З переліком послуг Ви можете ознайомитися нижче за посиланням:
 
У ЦНАПі запроваджено цифровий шеринг документів

На виконання вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», у ЦНАПі Бучанської міської ради запроваджено цифровий шеринг документів через Дію.

Це означає, що заявники, які мають електронний паспорт, біометричний паспорт, ідентифікаційний код, свідоцтво про народження та довідку ВПО у застосунку Дія для підтвердження, ідентифікації або замовлення адміністративної послуги можуть скористатися цифровим шерингом документів – ділитися цифровими копіями документів через за стосунок Дія.

Для цього заявник має зісканувати QR-код на столі адміністратора сканером в Дії та підтвердити запит на передачу документів на електронну пошту адміністратора.

Таким цифровим способом суб’єкт звернення має можливість підтвердити свою особу і зможе замовляти послугу, або отримувати результати послуг у ЦНАПі без пред’явлення паперових документів, що посвідчують особу.

Цифрова освіта ДІЯ

Проходь Цифрограм

Отримуй національний сертифікат з цифрової грамотності. 

https://osvita.diia.gov.ua

 

Зображення: