Новини

„Електронний кабінет платника” запрошує платників податків скористатися його можливостями

„Електронний кабінет платника” запрошує платників податків скористатися його можливостями

 

Важливим напрямом модернізації інформаційної системи органів ДФС є надання електронних послуг платникам податків з використанням персонального Електронного кабінету платника.

Електронний сервіс ДФС України дозволяє платнику співпрацювати з органами фіскальної служби в режимі реального часу. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним і надає можливість безконтактної взаємодії платників та фахівців органів ДФС.

Розповідає заступник начальника Ірпінського відділення Вишгородського ОДПІ ГУ ДФС у Київській області Людмила Ступак, - «Робота з власним Електронним кабінетом здійснюється платником за допомогою підключеного до Інтернет-мережі персонального комп’ютера з використанням стандартних програмно-технічних засобів (браузера, картрідера тощо) за умови авторизації платника податків на веб-порталі ДФС України.

Головним призначенням Електронного кабінету є надання платнику податків можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування.

Оновлений і модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет).

 Через відкриту частину платник має можливість:

- скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);

- отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

- отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);

- ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;

- скористатися іншою корисною інформацією.

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

- скористатися індивідуальним податковим календарем;

- переглянути та перевірити свої облікові дані;

- створити запит для отримання інформації;

- подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість,  заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість,  заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

- направити листа до органу ДФС;

- переглянути стан розрахунків з бюджетом;

- зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

- фізичні особи мають можливість сплатити податки, збори, платежі, скориставшись послугами особистого кабінету («Стан розрахунків з бюджетом»).

Тож, шановні платникі податків Ірпінського регіону , Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області  запрошує вас скористатися можливостями персонального автоматизованого робочого місця платника, працювати в якому можна зручно, не виходячи з офісу або звітувати з іншої частини планети, находячись у відрядженні. А збережений час можна корисно витрачати на розвиток власного бізнесу».

Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ

ГУ ДФС у Київській області                                                       

1425

0