Загальна інформація управління праці

 

СТРУКТУРА УСП БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

Презентація уповноваженого з прав людини

 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ 

БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Поштова адреса:

08292, Україна, Київська обл., Бучанський район, 

м. Буча,

б-р Богдана Хмельницького, 5/5А

Електронна адреса:

usp@bucha-rada.gov.ua

Начальник управління

Пасічна Ірина Юріївна

тел. (04597) 49-905

 

Заступник начальника управління – начальник центру надання адміністративних послуг соціального характеру (ЦНАП СХ)

 

 

Дядюра Тетяна Іванівна

 

 

 

тел. (04597) 49-904

 

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності

Кухар Наталія Вікторівна

тел. (04597) 49-907

 

              СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ

1. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СОЦІАЛЬНОГО  ХАРАКТЕРУ:

  1. Сектор прийому заяв  

 

 

2. Сектор розрахунків та

контролю за призначенням

державних допомог та компенсацій

       

  3. Сектор формування   

   виплатних документів

в. о. завідувача сектору

Кухарук Оксана Володимирівна

 

 

завідувач сектору 

Білоусько Валентина Пилипівна

 

 

завідувач сектору

Осадча Валентина Миколаївна

 

тел. (04597) 49-901

        

 

 

тел. (04597) 49-901

 

 

 

 

тел. (04597) 49-901

 

       2. ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІЛЬГОВИХ КАТЕГОРІЙ НАСЕЛЕННЯ:

1. Відділ персоніфікованого обліку та соціальної підтримки пільгових категорій населення

 

 2. Відділ з обслуговування ветеранів війни та інших категорій населення

начальник відділу

Гулянська Катерина Петрівна

 

 

начальник відділу

Ретьман Світлана Михайлівна

тел. (04597) 49-906

         067 329 40 92

 

 

 

 тел. (04597) 49-907       

                                 3. ЦЕНТР  СОЦІАЛЬНИХ     СЛУЖБ:

Начальник центру Федорук Лариса Петрівна                                                                                                               

 

 

тел. (04597) 49-904

 

1. Відділ служби у справах  

 дітей та сім’ї

 

 

2. Відділ соціальної роботи   

 з сім’ями, дітьми та молоддю

 

 

3. Відділ надання соціальних послуг

 

начальник відділу

Артюшенко В’ячеслав В’ячеславович

 

начальник відділу

Ренчка Олена Олександрівна

 

начальник відділу

Жолуденко Світлана Володимирівна

 

тел. (04597) 48-312

         067 329 40 79

 

 

тел. (04597) 48-307

       

 

 

 тел. (04597) 48-516

        

 

УВАГА!!!! УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

надає послуги мешканцям Бучанської міської територіальної громади.

 

           До Бучанської міської територіальної громади входить                                                 

           8 старостинських округів або 14 населених пунктів:       

       

     м. Буча

      

  1. Бабинецький старостинський округ, вул. 1 Травня, 64 а

       смт. Бабинці, с. Буда-Бабинецька

  2. Блиставицький старостинський округ, вул. Ярослава Мудрого, 1

           с. Блиставиця 

  3. Гаврилівський старостинський округ, вул. Свято-Троїцька, 57

           с. Гаврилівка, с. Тарасівщина

 

  4. Ворзельський старостинський округ,  вул. Курортна, 72

           смт. Ворзель

  5. Здвижівський старостинський округ, вул. Центральна, 102

       с. Здвижівка  

  6. Луб’янський старостинський округ, вул. Шевченка, 100

           с. Луб'янка

7. Мироцький старостинський округ, вул. Центральна, 1

             с. Мироцьке 

   8. Синяківський старостинський округ, вул. Київська, 60

           с. Синяк, с. Раківка, с. Вороньківка, с. Червоне 

 

 

Адміністративні послуги соціального характеру надають як адміністратори ЦНАП Бучанської міської ради, які здійснюють прийом громадян щоденно у старостинських округах, так і спеціалісти Управління соціальної політики Бучанської міської ради.

 

 

Інформація про діяльність підрозділів Управління соціальної політики Бучанської міської ради

Центр надання адміністративних послуг соціального характеру (ЦНАП СХ)

 

   начальник центру – Дядюра Тетяна Іванівна, тел. (04597) 49 904, каб. № 14

 

  1. Сектор прийому заяв: 

                  завідувач сектору – Кухарук Оксана Володимирівна, тел.  (04597) 49-901,            

                  кабінет № 5.

                       

       2.  Сектор розрахунків та контролю за призначенням державних та компенсацій:                        

         завідувач сектору – Білоусько Валентина Пилипівна, тел. (04597) 49-901, 

                 кабінет № 3.

 

       3.  Сектор формування виплатних документів: 

                 завідувач сектору -  Осадча Валентина Миколаївна, тел. (04597) 49-901, кабінет № 2.

                            

         Основним завданням Центру надання адміністративних послуг соціального характеру є:

- забезпечення виконання чинного законодавства в частині соціального захисту сімей з дітьми, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, одиноких матерів,  внутрішньо переміщених осіб, а також малозабезпечених сімей;

- прийом заяв та документів для надання усіх видів державної соціальної допомоги, компенсації, житлової субсидії, в тому числі отриманих через інформаційно-телекомунікаційні системи та програмний комплекс «Соціальна громада»;

 

- призначення та виплата державних соціальних допомог, житлових субсидій компенсаційних та інших виплат відповідно до чинного законодавства;

- перевірка достовірності даних, що надійшли від осіб, які звертаються за оформленням державних допомог та житлових субсидій шляхом автоматизованого доступу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно,  Єдиного реєстру боржників, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

- систематична діяльність з аналізу даних щодо фізичних осіб, яким призначено, нараховано та здійснено державні виплати, встановлення відповідності повідомленої інформації даним, що обробляються стосовно них в інформаційно-аналітичній платформі електронної верифікації та моніторингу, доступ до якої надано Міністерством фінансів України;

 

- оформлення і ведення особових справ, зберігання документів, які були прийняті до розгляду щодо надання соціальної допомоги відповідно до Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 19.09.2006 р. № 345;

 

- формування в електронному вигляді бази даних отримувачів усіх видів державної соціальної допомоги, житлових субсидій, компенсаційних та інших виплат;

 

-  підготовка виплатних документів для проведення безготівкових та готівкових  виплат, що передаються банківським установам та відділенням зв’язку, платіжних документів повернутих коштів;

 

- оформлення та видача посвідчень громадянам, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” та „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”.

 

-  підготовка і подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних  

коштів.

 

      Відповідно до покладених завдань Центр надання адміністративних послуг соціального   

характеру проводить прийом заяв, призначення та виплати:

 1)  державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми (по вагітності та пологам; при народженні  

      дитини; на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням; на дітей одиноким  

      матерям;  при усиновленні дитини; на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях;  

      допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною);        

 2)  державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям; 

 3)  державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з  

      інвалідністю;        

       4)  тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не   

            мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме; 

       5)  щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи  

  внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу   

  потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним; 

       6)  щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на  

            проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;

       7)  державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з   

            інвалідністю; 

       8)  державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського      

            піклування, грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання   

            соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за  

            принципом  „гроші ходять за дитиною”; 

        9) компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній  

            основі; 

      10) компенсації послуги «муніципальна няня»; 

            компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка   

            досягла 80 років;

      11) одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі  людьми; 

      12) державної соціальної допомоги патронатним вихователям; 

      13) готівкової житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг; 

      14) субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

      15) допомоги на поховання. 

Графік роботи ЦНАП СХ:

Пн., Вт., Ср., Пт. – з 08.00-16.00;

Чт. -  опрацювання прийнятих документів, 

поштових  та електронних звернень громадян;

Сб., Нд., святкові дні – вихідні.  

Без обідньої перерви.

  

 

 

           Центр обслуговування пільгових категорій населення

                    1.   Відділ персоніфікованого обліку та соціальної підтримки пільгових  

                         категорій населення.

                    2. Відділ з обслуговування ветеранів війни та інших категорій населення.

 

Відділ персоніфікованого обліку та соціальної підтримки пільгових категорій населення: 

 

начальник відділу - Гулянська Катерина Петрівна, тел. 067 329 40 92, кабінет № 11, № 12.

Питання, що вирішуються відділом:

- організовує роботу по створенню та наповненню бази даних ЄДАРП необхідною інформацією про осіб, які мають право на пільги згідно законів України та підтримку її в актуальному стані;

- веде облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою “1-пільга”;

- забезпечує передачу баз даних ЄДАРП до центральної бази даних Інформаційно-обчислювального центру Міністерства  соціальної політики України;

- здійснює контроль за цільовим використанням коштів, передбачених для надання населенню пільг на житлово-комунальні послуги та  послуги зв’язку;

- веде прийом громадян з питань призначення та надання пільг на житлово-комунальні послуги та проведення розрахунку для надання пільг;

- веде прийом декларацій про доходи сім’ї пільговика відповідно до Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї пільговика;

- в установлені терміни розглядає звернення  від громадян та підприємств, установ, організацій з питань призначення та надання пільг на житлово-комунальні послуги;

- в установлений законодавством термін щомісячно нараховує пільги на житлово-комунальні послуги в готівковій та безготівковій формі;

- формує списки пільговиків, які мають право на отримання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї із зазначенням форми виплати коштів (готівкова чи безготівкова монетизацію пільг) відповідно до законодавства до житлово-експлуатаційних організацій, житлово-будівельних кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, організацій, що надають житлово-комунальні послуги, операторів телекомунікацій, газо- та електропостачання;

- надає в установленому порядку пільги готівкою для придбання твердого палива і скрапленого газу;

- видача довідок та підтвердження права з урахуванням доходів для безкоштовного зубопротезування   ветеранам праці;

- надає роз'яснення громадянам, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності з питань, що належать до компетенції відділу.

- прийом документів для оформлення Чорнобильського посвідчення (1 категорії із числа потерпілих, евакуйованих і ліквідаторів ЧАЕС, вдови померлого громадянина 1, 2 категорії ЧАЕС, дитяче посвідчення ЧАЕС (на основі 1,2,3 категорії батьків):

- видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- нарахування виплат на харчування постраждалих від ЧАЕС 1 та 2 категорії;

- прийом документів від підприємств для проведення відшкодувань по ЧАЕС;

- проведення компенсації за проїзд громадянам, постраждалих від ЧАЕС 1 та 2 категорії (один раз на рік);

- нарахування та виплата одноразової щорічної допомоги на оздоровлення 1,2, 3 (за заявою) категорії;

- призначення одноразової компенсації сім'ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильської АЕС, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою;

- призначення компенсації та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, та їх батькам;

- призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. 

Графік роботи відділу:

Пн., Ср. – з 08.00-17.00

Пт. – 08.00 – 16.00

Обідня перерва – 12.00-13.00

Вт., Чт. – робота з документами

Сб., Нд., святкові дня – вихідні.

Телефон: (04597) 49 906, 067 329 40 92.

 

Відділ з обслуговування ветеранів війни 

та інших категорій населення

 

начальник відділу Ретьман Світлана Михайлівна, тел. (04597) 49907,  

                                                                                              

кабінет № 4, кабінет № 19

Питання, що вирішуються відділом:

- повідомна реєстрація колективних договорів, змін доповнень до них, їх перевірка на відповідність чинному законодавству;

- забезпечення пільгових категорій населення санаторно-курортним лікуванням;

- забезпечення постраждалих учасників Революції Гідності, учасників АТО/ООС,  та членів їх сімей послугами професійної адаптації;

- забезпечення постраждалих учасників Революції Гідності, учасників АТО/ООС та членів їх сімей послугами психологічної реабілітації;

- нарахування компенсаційних виплат замість санаторно-курортного лікування особам з інвалідністю внаслідок війни та особам з інвалідністю загального захворювання;

- прийом осіб з інвалідністю щодо забезпечення протезно-ортопедичними, технічним та іншими засобами реабілітації (абілітації);

- направлення на реабілітацію дітей з інвалідністю;

- направлення осіб з інвалідністю до реабілітаційних центрів для проходження комплексної реабілітації;

- внесення інформації до централізованого банку даних з проблем інвалідності;

- прийом осіб з інвалідністю щодо забезпечення транспортними засобами в установленому порядку;

- видача талонів на безкоштовний та пільговий проїзд на всі види транспорту особам з інвалідністю внаслідок війни;

- нарахування виплат грошових компенсацій особам з інвалідністю на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування відповідно до установленого порядку;

- нарахування матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби;

 

- виплата одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю;

 

- прийом громадян щодо отримання грошової компенсації для забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей.

встановлення статусів та видача відповідних документів:

- особи з інвалідністю в наслідок війни;

- учасника війни;

- члена сім’ї загиблого, померлого ветерана війни;

- ветерана праці;

- дітей війни;

- внутрішньо переміщеної особи;

- виплата грошової компенсації для забезпечення житлом деяких категорій осіб, 

- виплата грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для 

- надання субвенцій на виплату грошової компенсації деяким категоріям 

 

Графік роботи відділу:

Пн., Ср. – з 08.00-17.00

Пт. – 08.00 – 16.00

Обідня перерва – 12.00-13.00

Вт., Чт. – робота з документами

Сб., Нд., святкові дні – вихідні.

Телефон: (04597) 49 907, (04597) 49 903, 067 329 40 84

 

 

Центр соціальних служб

 

начальник центру – Федорук Лариса Петрівна, тел. (04597) 49 904, каб. № 27

 

1. Відділ служби у справах дітей та сім’ї.

 

2.  Відділ соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю.

           

3.  Відділ надання соціальних послуг.

 

   Центр соціальних служб здійснює реалізацію державної політики з питань соціального захисту дітей та сім’ї, проводить соціальну роботу із сім’ями, дітьми та молоддю, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах, і надає їм соціальні послуги, а також надає соціальні послуги громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, за місцем проживання, в умовах стаціонарного, тимчасового або денного перебування. 

 

Соціальні послуги, що надаються Центром соціальних служб, здійснюються на безоплатній основі та наданні платних послуг, що передбачені відповідними нормативно-правовими актами.

        Основним завданням Центру соціальних служб є:

  • забезпечення взаємодії із структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу територіальної громади до проведення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю;

 

  • залучення ресурсів територіальної громади для проведення соціальної роботи та надання соціальних послуг;

 

  • взаємодія між представницькими органами(депутатськими комісіями, депутатами міської ради,  старостинськими округами) і структурними підрозділами міської ради, а також з іншими органами, установами, закладами, фізичними особами-підприємцями, які надають допомогу вразливим групам населення та особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах та/або забезпечують їх захист;

 

  • прийняття участі у визначенні потреб населення у соціальних послугах;

 

  • розробка та виконання програми з підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей, надання соціальних послуг, розроблених за результатами визначення потреб населення, на території Бучанської міської територіальної громади;

 

  • координація в межах повноважень проведення заходів, спрямованих на організацію

            оздоровлення та відпочинку дітей;

  • здійснення контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку розташованих на відповідній території незалежно від форми власності та підпорядкування;

 

  • координинація та методологічне забезпечення діяльності соціальних закладів, установ та служб, у тому числі створених громадськими організаціями та приватними особами, в реалізації державної політики з питань дітей та сім'ї.

 

                          

                        Відділ служби у справах дітей та сім’ї

 

       начальник відділу - Артюшенко В’ячеслав В’ячеславович, тел. (04597) 48 312;

                                                                                                            моб. тел. 067 329 40 79

кабінет № 24.

 

Питання, що вирішуються відділом:

 

  • реалізує на території Бучанської міської територіальної громади державну політику з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;
  • забезпечує додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї, сім’ї патронатного вихователя;
  • здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності;
  • ведення обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, сімей патронатного вихователя, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів;
  • влаштовує дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку, піклування до дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, сприяє усиновленню;
  • надає соціальну підтримку та соціальні послуги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям та сім’ям, які опинилися у складних життєвих обставинах, внутрішньо переміщеним особам;
  • забезпечує реалізацію заходів із запобігання та протидії домашньому насильству та ефективну взаємодію усіх суб’єктів, які реалізують такі заходи;
  • організовує та проводить оздоровлення та відпочинок дітей, першочергово дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
  • веде облік дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів;
  • забезпечує ведення Єдиного електронного банку даних про дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім`ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів та дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, в Єдиній інформаційно-аналітичній системі «Діти»;
  • готує акт обстеження умов проживання дитини та опис її майна, а також акт обстеження житлово-побутових умов потенційного опікуна, піклувальника;
  • проводить перевірку умов проживання і виховання дітей у сім'ях опікунів, піклувальників за окремо складеним графіком, але не рідше ніж раз на рік, крім першої перевірки, яка проводиться через три місяці після встановлення опіки та піклування;
  • здійснює нагляд за умовами проживання і виховання усиновлених дітей, які проживають на території Бучанської міської територіальної громади;
  • забезпечує проведення з батьками, іншими законними представниками дитини               

            профілактичної роботи із запобігання домашньому насильству стосовно дітей і за    

            участю дітей, у тому числі із залученням представників уповноважених підрозділів

            органів Національної поліції;

  • готує та подає на розгляд Служби у справах дітей та сім’ї Київської обласної 

      державної адміністрації пакет документів на присвоєння почесного звання «Мати-                       

      героїня»;

  • готує та подає в установленому порядку статистичну звітність.

 

                    Відділ соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю

 

      начальник відділу – Ренчка Олена Олександрівнател. (04597) 48 307; 

                                                                                                      

      кабінет № 26.

 

Питання, що вирішуються відділом:

 

  • проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини сімей, дітей та молоді;
  • виявлення сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
  • здійснення соціального супроводу сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, надання їм соціальних послуг за результатами проведеної оцінки потреб їх у таких послугах;
  • здійснює облік сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
  • здійснює соціальну та/або психологічну підтримку учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, організації надання їм допомоги з урахуванням визначених потреб;
  • проводить роботу з соціальної та психологічної адаптації дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа з метою підготовки до самостійного життя;
  • здійснює соціальне супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу;
  • здійснює  соціальний супровід патронатних сімей;
  • проводить оцінку потреб сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, у тому числі сімей учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, визначає види соціальних послуг та методи соціальної роботи;
  • надає соціальні послуги сім’ям, дітям та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги шляхом ведення випадку відповідно до чинного законодавства;
  • бере участь в організації оздоровлення та відпочинку дітей, насамперед, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
  • здійснює контроль за цільовим використанням допомоги при народженні дитини і створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей;
  • проводить обстеження матеріально-побутових умов проживання матері з дитиною  для призначення допомоги одиноким матерям; 
  • вносить пропозиції  до проектів програм з підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей, надання соціальних послуг для сімей з дітьми та вразливих верств населення та здійснює виконання програм;
  • за повідомленням установ виконання покарань здійснює соціальний патронаж осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк;
  • збирає, узагальнює статистичні дані та готує інформаційно-аналітичні матеріали стосовно проведеної соціальної роботи;
  • забезпечує захист персональних даних сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

 

 

                             Відділ надання соціальних послуг

 

                                    начальник відділу - Жолуденко Світлана Володимирівна, тел. (04597) 48 516,                 

                                                                                                                                

кабінет № 30.

 

   Соціальні послуги надаються Відділом за місцем проживання/перебування особи/сім’ї        

   (вдома), у приміщенні Відділу, за місцем перебування особи/сім’ї поза межами приміщення  

   Відділу (зокрема на вулиці).

   Відділом можуть надаватися такі соціальні послуги:

- догляд вдома;

- соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;

- соціальна профілактика;

- консультування;

- інформування;

- представництво інтересів;

- екстрене (кризове) втручання;

- соціальна інтеграція та реінтеграція;

- соціальна адаптація;

- денний догляд дітей з інвалідністю (для дітей з інвалідністю віком від 6 до 18 років у   

  приміщенні надавача соціальної послуги  до  4 годин  на день);

- соціально-психологічна реабілітація;

- натуральна допомога;

- інші соціальні послуги, які затверджені рішенням міської ради.

 

Діяльність Відділу надання соціальних послуг фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету, від надання платних соціальних послуг та інших джерел не заборонених законодавством.

Завдання, які вирішує Відділ:

 

  •  виявлення громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, визначення (оцінювання) їх індивідуальних потреб у наданні соціальних послуг;
  • забезпечення якісного надання соціальних послуг;
  • надання соціальних послуг здійснюється структурними підрозділами Відділу:

                                               відділенням соціальної допомоги вдома

                                               відділення денного перебування

  • надання соціальних послуг відділеннями Відділу може здійснюватися, впродовж дня, почасово, за місцем проживання, в закладі на періодичній, тимчасовій, постійній основі;
  • тривалість, місце та періодичність, умови та обсяг надання соціальних послуг особі в Відділі залежать від встановлених індивідуальних потреб та конкретних умов, що сприяють реабілітації, реінтеграції та соціальній адаптації цієї особи;
  • надання соціальних послуг здійснюється на підставі заяви особи, яка перебуває у складних життєвих обставинах. Для організації надання соціальних послуг у Відділі вивчаються індивідуальні потреби особи, яка перебуває у складних життєвих обставинах, та спільно з особою розробляється індивідуальний план роботи з нею;
  • при прийнятті рішення про надання соціальних послуг та визначенні їх обсягу або відмову у наданні певних соціальних послуг вирішальною є інформація з карти визначення індивідуальних потреб;
  • про прийняте рішення особа повідомляється письмово;
  • у разі необхідності надання невідкладної допомоги особі, яка перебуває у складних життєвих обставинах, Відділ приймає рішення про можливість організації та надання соціальних послуг протягом 3-х робочих днів;
  • сектор після розгляду заяви визначає індивідуальні потреби особи та готує рекомендації щодо організації надання цій особі соціальних послуг, у т.ч. щодо необхідності здійснення соціального супроводу;
  • сектор може відмовити особі, сім’ї у наданні соціальних послуг у разі, якщо за наявних ресурсів не в змозі задовольнити визначених потреб у соціальних послугах;
  • у разі неможливості надання особі, яка перебуває у складних життєвих обставинах, відповідної соціальної послуги, Відділ сприяє у наданні таким  особам соціальних послуг чи різних видів допомоги іншими закладами, установами та організаціями (різних форм власності та господарювання);
  • у разі відмови у наданні соціальних послуг особа інформується про відмову письмово протягом 5 робочих днів (якщо не потрібен медичний висновок) з дня подання нею заяви із зазначенням причин відмови та рекомендаціями щодо можливих шляхів вирішення її проблемних питань;
  • у разі прийняття рішення про надання соціальних послуг особі укладається договір про надання соціальних послуг і видається відповідний наказ;
  • умови надання та припинення послуг, права та обов'язки сторін зазначаються у договорі, що укладається між Сектором та особою, яка потребує соціальних послуг. Зміст, обсяг та періодичність надання соціальних послуг зазначаються у індивідуальному плані надання послуг, примірник якого у якості додатка є невід’ємною частиною договору;
  • на кожного громадянина, який отримує соціальні послуги у Відділі  ведеться особова справа;
  • перелік документів, необхідних для прийняття рішення про надання соціальних послуг та оформлення особової справи, визначається окремо з огляду на те, яких соціальних послуг потребує особа, яка знаходиться у складних життєвих обставинах, та у яких структурних підрозділах передбачається їх надання;
  • надання структурними підрозділами Відділу послуг внутрішньо переміщеним особам здійснюється невідкладно. Особова справа формується на підставі документа, що посвідчує особу та довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  • працівники Відділу, які здійснюють надання соціальних послуг, зобов’язані сумлінно ставитись до виконання своїх обов’язків, поважати гідність громадян, не допускати негуманних і дискримінаційних дій щодо громадян, яких вони обслуговують, зберігати в таємниці інформацію, отриману під час виконання своїх службових обов’язків, а також інформацію, що може бути використана проти зазначених громадян.

 

      Відділ надає платні соціальні послуги  (в  межах   наявних  можливостей), визначені  постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. № 12 «Про порядок надання платних соціальних послуг та затвердження  їх переліку» та цим переліком: 

  - громадянам похилого віку, інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд  і допомогу; 

- громадянам, які перебувають у складній   життєвій  ситуації у зв'язку з безробіттям і  зареєстровані  в   державній  службі зайнятості  як   такі,  що шукають  роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають  на своєму  утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого  віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей вищий ніж прожитковий
 мінімум  для сім'ї. 

       Тарифи на  платні   соціальні  послуги встановлюються Відділом надання соціальних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2005 р. № 268 "Про затвердження  Порядку   регулювання  тарифів  на   платні  соціальні послуги і затверджуються рішенням виконавчого комітету Бучанської міської ради. 

 Відділення  соціальної   допомоги  вдома утворюється для  надання соціальних послуг за місцем проживання/перебування не менш як  80 одиноким    громадянам,   які  не   здатні  до самообслуговування  у    зв’язку   з   частковою   втратою  рухової активності (мають III, IV, V групи рухової активності) та потребують сторонньої  допомоги,   надання  соціальних  послуг   в домашніх  умовах  згідно   з  медичним  висновком,   а саме: 

-  похилого віку;

- інвалідів (які досягли 18-річного віку),крім інвалідів унаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, які отримують  соціальну  допомогу   на  постійний сторонній догляд,  побутове та спеціальне медичне обслуговування відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності";

- хворих (з числа одиноких осіб працездатного віку на період до встановлення  їм   групи  інвалідності,  але   не  більш  як   чотири місяці). 

         Відділення не здійснює надання соціальних послуг громадян, які потребують цілодобового стороннього догляду.

 

Відділення денного перебування обслуговує громадян, які мають часткове порушення рухової активності, частково не здатні до самообслуговування та не мають медичних протипоказань для перебування в колективі і потребують соціально-побутової, психологічної адаптації, надання соціальних послуг з метою усунення обмежень життєдіяльності, запобігання виникненню та розвитку можливих захворювань особи, підтримки її здоров’я, соціальної незалежності, відновлення знань, вмінь та навичок з орієнтування в домашніх умовах, ведення домашнього господарства, самообслуговування, поведінки у суспільстві, сприяння розвитку різнобічних інтересів і потреб осіб, організації дозвілля і відпочинку.

 

         Право на позачергове надання соціальних послуг відділенням денного перебування  мають одинокі ветерани війни, особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», жертви нацистських переслідувань, особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесені до 1, 2 і 3 категорії.

        Відділення денного перебування забезпечує: 

  1. реалізацію завдань, визначених Законом України «Про соціальні послуги», Державним  

    стандартом денного перебування, затвердженим наказом Міністерства соціальної         

    політики України від 30 липня 2013 року № 452, та іншими нормативно-правовими  

    актами щодо забезпечення прав осіб похилого віку, інвалідів, хворих на отримання 

    соціальних послуг; 

  1. визначення індивідуальних потреб осіб похилого віку, інвалідів, хворих на тримання           
  2. соціальних послуг;    
  3. безпечні та належні умови для денного перебування осіб похилого віку, інвалідів, хворих і   надання їм соціальної послуги денного перебування; 
  4. здійснення заходів щодо профілактики захворювань, спостереження за станом здоров’я та  його здоров’я; 
  5. харчування осіб похилого віку, інвалідів, хворих (за потреби); 
  6. формування та підтримку навичок самообслуговування;   
  7. надання реабілітаційних послуг відповідно до індивідуальної програми реабілітації інваліда в межах відповідної діяльності установи;   
  8. проведення культурно-масових заходів;  
  9. соціальна адаптація;        
  10. консультування;   
  11.  представництво інтересів.

 

 При відділенні денного перебування існує пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації, засоби малої механізації предмети   першої потреби,  окремі  побутові прилади тощо.

 Основні заходи, що становлять зміст соціальної послуги соціальної адаптації,  передбачають:

  •           - допомогу в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення;
  •           - залучення отримувача соціальної послуги до вирішення власних проблем, складання плану  
  •           - виходу із складної життєвої ситуації та допомога у його реалізації;
  • - надання психологічної допомоги;
  •   -  корекцію психологічного стану та поведінки в повсякденному житті;
  •   - навчання, формування та розвиток соціальних навичок, умінь, соціальної компетенції;
  • - участь в організації та діяльності груп самодопомоги;
  • - допомогу в зміцненні/відновленні родинних і суспільно корисних зв’язків;
  • -  участь в клубах за інтересами, клубах активного довголіття, університетах третього віку,   
  • - допомогу в організації денної зайнятості та дозвілля;
  •           - сприяння зайнятості;
  •           - сприяння в отриманні інших соціальних послуг і консультацій фахівців відповідно до 

            - виявлених потреб.

 

    

 

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.