Про стан кадрової роботи у виконавчих органах міської ради у 2016 році та шляхи її удосконалення
БУЧАНСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
В И К О Н А В Ч И Й К О М І Т Е Т
Р І Ш Е Н Н Я
« 21 » березня 2017 року № 104
місто Буча
Про стан кадрової роботи у виконавчих
органах міської ради у 2016 році
та шляхи її удосконалення
Заслухавши інформацію керуючого справами міськвиконкому Михайлюка О.М., про стан кадрової роботи у виконавчих органах міської ради у 2016 році та шляхи її удосконалення, з метою підвищення ефективності роботи з кадрами у виконавчому комітеті Бучанської міської ради, формування високоефективного, стабільного апарату службовців, який забезпечить підбір і розстановку професійних і кваліфікованих кадрів, створення умов зростання професійності посадовців, дотримання законодавства України про працю та Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», керуючись ст. 42, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет
ВИРІШИВ:
1. Інформацію керуючого справами міськвиконкому Михайлюка О.М. про стан кадрової роботи у виконавчих органах міської ради у 2016 році та шляхи її удосконалення взяти до відома (додаток 1).
2. Керуючому справами, керівникам управлінь, відділів та служб міськвиконкому:
2.1. При організації роботи з кадрами забезпечувати суворе дотримання Кодексу законів про працю України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції».
2.2. Неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про очищення влади» , вживати заходів щодо реалізації положень Указу Президента України №45/2012 «Про стратегію державної кадрової політики на 2012-2020 роки».
2.3. Забезпечити прозорість і відкритість під час попереднього розгляду питань, пов’язаних із відзначенням державними нагородами України, відзнаками Уряду, обласної державної адміністрації та подяками міського голови, об’єктивної оцінки заслуг осіб, які представляються до нагородження, а також дотримання вимог щодо термінів і якості оформлення нагородних документів.
2.4. Посилити роботу, спрямовану на усунення причин та умов, що сприяють злочинним проявам і корупції в органах місцевого самоврядування.
2.5. При прийнятті на службу безумовно дотримуватись вимог Довідника типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 13.09.2011 р. № 11 із змінами та доповненнями.
2.6. Систематично розглядати на нарадах питання стану кадрової роботи та дотримання законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, підвищення кваліфікації працівників.
3. Організаційно-кадровому відділу:
3.1. Активізувати роботу та посилити контроль з підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, осіб, що перебувають у кадровому резерві, забезпечуючи при цьому плановий, безперервний та випереджувальний характер навчання, відповідно до потреб економічного і соціального розвитку держави, завдань і функцій органів місцевого самоврядування, професійних і особистих потреб зазначених осіб; створити та забезпечити умови для навчання посадовців.
3.2. Забезпечити стратегічне управління щодо планування, відбору та підготовки кадрів.
3.5. Запровадити відбір талановитої молоді для роботи в органах місцевого самоврядування.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Михайлюка О.М.
Міський голова А.П.Федорук
Керуючий справами О.М. Михайлюк
Завідувач юридичним відділом Т.О.Шаправський
Подання:
В.о. завідувача
організаційно-кадровим відділом О.В.Романенко