Про внесення змін до Правил організації поховання, ритуального обслуговування населення та утримання кладовищ в м.Буча
БУЧАНСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ДВАНАДЦЯТА СЕСІЯ СЬОМОГО СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
«23» червня 2016 року № 534 – 12 – VII
Про внесення змін
до Правил організації поховання,
ритуального обслуговування населення
та утримання кладовищ
в м.Буча
Розглянувши подання начальника КП «Бучанське УЖКГ» Кравчука В.Д., з метою забезпечення належного рівня організації поховань, ритуального обслуговування населення та належного утримання кладовища м.Буча, в зв’язку зі збільшенням кількості поховань іногородніх громадян, збільшенням витрат на утримання кладовищ, керуючись нормативними документами затвердженими наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству №193 від 19.11.2003р., «Про затвердження нормативно-правових актів щодо реалізації Закону України «Про поховання та похоронну справу», відповідно до Закону України «Про поховання та похоронну справу», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до п.2.10 та п.3.6 Правил організації поховання, ритуального обслуговування населення на утримання кладовищ в м.Буча, та викласти їх в наступній редакції:
« п.2.10. В окремих випадках, як виняток, проводиться поховання іногородніх громадян згідно письмового дозволу начальника КП «Бучанське УЖКГ» при сплаті особою, яка зобов’язалась поховати померлого, благодійного внеску у сумі 12 (дванадцять) тисяч гривень на розширення та благоустрій кладовищ».
« п.3.6. Ділянка землі для подвійного поховання може виділятися у таких випадках:
коли один із найближчих родичів залишився в живих (чоловік, жінка, батько, мати, син, дочка);
при похованні неодружених дітей;
в особливих випадках з дозволу начальника КП «Бучанське УЖКГ» при внесенні благодійного внеску у сумі 5 (п’ять) тисяч гривень на благоустрій (утримання алеї, проїздів, доріжок на території кладовища, встановлення контейнерів для сміття, систематичного вивезення сміття, забезпечення освітлення, водопроводу, огорожі) та розширення кладовища».
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань соціально- економічного розвитку, підприємництва, житлово-комунального господарства, бюджету, фінансів та інвестування.
Секретар ради В.П. Олексюк