Загальна інформація управління праці

СТРУКТУРА УСП БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Презентація уповноваженого з прав людини

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ 

БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

Новини у сфері соціального захисту

Інформаційні картки УПС БМР

Реєстр колективних договорів, змін та доповнень до них

 

УВАГА!!!! УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надає послуги мешканцям Бучанської міської територіальної громади.

 

До Бучанської міської територіальної громади входять

8 старостинських округів або 14 населених пунктів:     

1. Бабинецький старостинський округ, вул. 1 Травня, 64 а,  смт. Бабинці, с. Буда-Бабинецька

2. Блиставицький старостинський округ, вул. Ярослава Мудрого, 1, с. Блиставиця

3. Гаврилівський старостинський округ, вул. Свято-Троїцька, 57, с. Гаврилівка, с. Тарасівщина

4. Ворзельський старостинський округ,  вул. Курортна, 72, смт. Ворзель

5. Здвижівський старостинський округ, вул. Центральна, 102, с. Здвижівка

6. Луб’янський старостинський округ, вул. Шевченка, 100, с. Луб'янка

7. Мироцький старостинський округ, вул. Центральна, 1, с. Мироцьке

8. Синяківський старостинський округ, вул. Київська, 60, с. Синяк, с. Раківка, с. Вороньківка, с. Червоне

 

Адміністративні послуги соціального характеру надають як адміністратори ЦНАП Бучанської міської ради, які здійснюють прийом громадян щоденно у старостинських округах, так і спеціалісти Управління соціальної політики Бучанської міської ради.

 

Інформація про діяльність підрозділів Управління соціальної політики Бучанської міської ради

Центр надання адміністративних послуг соціального характеру

                                           (ЦНАП СХ):

начальник центру – Дядюра Тетяна Іванівна, тел. (04597) 49 904, каб. № 14

 

1.Сектор прийому заяв: завідувач сектору – Леончик Ольга Вікторівна, тел. (04597) 49-901, кабінет № 4.

                 

2.  Сектор розрахунків та контролю за призначенням державних та компенсацій: завідувач сектору – Білоусько Валентина Пилипівна, тел. (04597) 49-901, кабінет № 3.

 

3.  Сектор формування виплатних документів: завідувач сектору -  Осадча Валентина Миколаївна, тел. (04597) 49-901, кабінет № 2.                                                     

           Основним завданням Центру надання адміністративних послуг соціального характеру є:

- забезпечення виконання чинного законодавства в частині соціального захисту сімей з дітьми, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, одиноких матерів,  внутрішньо переміщених осіб, а також малозабезпечених сімей;

- прийом заяв та документів для надання усіх видів державної соціальної допомоги, компенсації, в тому числі отриманих через інформаційно-телекомунікаційні системи Міністерства соціальної політики та програмний комплекс «Соціальна громада»;

- призначення та виплата державних соціальних допомог, компенсаційних та інших виплат відповідно до чинного законодавства;

- перевірка достовірності даних, що надійшли від осіб, які звертаються за оформленням державних допомог та житлових субсидій шляхом автоматизованого доступу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно,  Єдиного реєстру боржників, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

- забезпечення ведення програмного комплексу «АSOPD/KOMTEX», «Наш Дім», “Інтегрованої інформаційної системи «Соціальна громада», інших інформаційних систем і реєстрів, визначених Міністерством соціальної політики України;

- систематична діяльність з аналізу даних щодо фізичних осіб, яким призначено, нараховано та здійснено державні виплати, встановлення відповідності повідомленої інформації даним, що обробляються стосовно них в інформаційно-аналітичній платформі електронної верифікації та моніторингу, доступ до якої надано Міністерством фінансів України;

- оформлення і ведення особових справ, зберігання документів, які були прийняті до розгляду щодо надання соціальної допомоги відповідно до Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 19.09.2006 р. № 345;

- формування в електронному вигляді бази даних отримувачів усіх видів державної соціальної допомоги, компенсаційних та інших виплат;

-  підготовка виплатних документів для проведення безготівкових та готівкових  виплат, що передаються банківським установам та відділенням зв’язку, платіжних документів повернутих коштів;

- оформлення та видача посвідчень громадянам, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” та „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”.

-  підготовка і подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних  

коштів.

      Відповідно до покладених завдань Центр надання адміністративних послуг соціального   

характеру проводить прийом заяв, призначення та виплати:

 1) державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми (по вагітності та пологам; при народженні 

     дитини; на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням; на дітей одиноким              

     матерям; при усиновленні дитини; на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях;              

      допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною; компенсації вартості одноразової 

      натуральної допомоги «пакунок малюка»);   

2)  державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям;

3)  державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з  

      інвалідністю;        

4)  тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не   

     мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;

5)  щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи  

     внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу   

     потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;

6) допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам відповідно до постанови              

     КМУ від 20.03.2022 № 332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо       

     переміщеним особам»; 

7)  державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з   

    інвалідністю;

8)  державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського      

     піклування, грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання   

     соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за  

     принципом  „гроші ходять за дитиною”;

9)  компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній  

     основі;

10) компенсації послуги «муніципальна няня»;

11)  компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка   

      досягла 80 років;

12) одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі  людьми;

13) державної соціальної допомоги патронатним вихователям;

14) компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі;

15) одноразової виплати матерям-героїням;

16) допомоги на поховання.

Графік роботи ЦНАП СХ:

Пн., Вт., Ср., Чт., - з 08.00-17.00;

 Пт.– з 08.00-16.00

Сб., Нд., святкові дні – вихідні.  

Без обідньої перерви.

Центр обслуговування пільгових категорій населення:

1.  Відділ соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб та гарантій  окремих категорій громадян.

2. Відділ з обслуговування ветеранів війни та інших категорій населення.

Відділ соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб та гарантій окремих категорій громадян:

Начальник відділу- Гулянська Катерина Петрівна, тел. (04597)49 906, кабінет № 11, № 12.

Основним завданням відділу є:

Прийом заяв на оформлення пільг на житлово-комунальні послуги за допомогою програмного комплексу «Соціальна громада», наданням компенсації по програмі соціальної підтримки «Прихисток», наданням консультацій та прийом з Чорнобильських питань, підготовка справ та проведення комісій з питань забезпечення малозахищених верст населення безкоштовною деревиною, проведення фінансування по міським програмам (автомобільне та залізничне перевезення, послуги зв’язку, компенсація пільг на житлово-комунальні послуги членам сімей загиблих учасників АТО/ООС, Захисників та Захисниць України).

Відповідно до покладених завдань відділ здійснює:

  • прийом заяв та повідомлень для призначення компенсації витрат на тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб;
  • прийом заяв на оформлення пільг на житлово-комунальні послуги за допомогою програмного комплексу «Соціальна громада» для передачі до ПФУ;
  • видача довідок та підтвердження права з урахуванням доходів для безкоштовного зубопротезування  ветеранам праці;
  • надає роз'яснення громадянам, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності з питань, що належать до компетенції відділу.
  • прийом документів для оформлення Чорнобильського посвідчення (1 категорії із числа потерпілих, евакуйованих і ліквідаторів ЧАЕС, вдови померлого громадянина 1, 2 категорії ЧАЕС, дитяче посвідчення ЧАЕС (на основі 1,2,3 категорії батьків):
  • видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • нарахування виплат на харчування постраждалих від ЧАЕС 1 та 2 категорії;
  • прийом документів від підприємств для проведення відшкодувань по ЧАЕС;
  • проведення компенсації за проїзд громадянам, постраждалих від ЧАЕС 1 та 2 категорії (один раз на рік);
  • нарахування та виплата одноразової щорічної допомоги на оздоровлення 1,2, 3 (за заявою) категорії;
  • призначення одноразової компенсації сім'ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильської АЕС, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою;
  • призначення компенсації та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, та їх батькам;
  • призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Графік роботи відділу:

Пн., Вт., Ср., Чт. – з 08.00-17.00

Пт. – 08.00 – 16.00

Обідня перерва – 12.00-13.00

Сб., Нд., святкові дня – вихідні.

Телефон: (04597) 49 906, 067 329 40 92.

Відділ з обслуговування ветеранів війни та інших категорій населення:

Начальник відділу – Ретьман Світлана Михайлівна, тел. (04597) 49907,  кабінет № 19

Питання, що вирішуються відділом:

  • повідомна реєстрація колективних договорів, змін доповнень до них, їх перевірка на відповідність чинному законодавству;
  • забезпечення пільгових категорій населення санаторно-курортним лікуванням;
  • забезпечення постраждалих учасників Революції Гідності, учасників АТО/ООС,  та членів їх сімей послугами професійної адаптації;
  • забезпечення постраждалих учасників Революції Гідності, учасників АТО/ООС та членів їх сімей послугами психологічної реабілітації;
  • нарахування компенсаційних виплат замість санаторно-курортного лікування особам з інвалідністю внаслідок війни та особам з інвалідністю загального захворювання;
  • прийом осіб з інвалідністю щодо забезпечення протезно-ортопедичними, технічним та іншими засобами реабілітації (абілітації);
  • направлення на реабілітацію дітей з інвалідністю;
  • направлення осіб з інвалідністю до реабілітаційних центрів для проходження комплексної реабілітації;
  • внесення інформації до централізованого банку даних з проблем інвалідності;
  • прийом осіб з інвалідністю щодо забезпечення транспортними засобами в установленому порядку;
  • видача талонів на безкоштовний та пільговий проїзд на всі види транспорту особам з інвалідністю внаслідок війни;
  • нарахування виплат грошових компенсацій особам з інвалідністю на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування відповідно до установленого порядку;
  • нарахування матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби;
  • виплата одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю;
  • прийом громадян щодо отримання грошової компенсації для забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей.
  • встановлення статусів та видача відповідних документів:
  • особи з інвалідністю в наслідок війни;
  • учасника війни;
  • члена сім’ї загиблого, померлого ветерана війни;
  • ветерана праці;
  • дітей війни;
  • внутрішньо переміщеної особи;
  • виплата грошової компенсації для забезпечення житлом деяких категорій осіб,
  • виплата грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для
  • надання субвенцій на виплату грошової компенсації деяким категоріям

Графік роботи відділу:

Пн., Вт., Ср., Чт. – з 08.00-17.00

Пт. – 08.00 – 16.00

Обідня перерва – 12.00-13.00

Сб., Нд., святкові дні – вихідні.

Телефон: (04597) 49 907, (04597) 49 903, 067 329 40 84

Центр соціальних служб:

начальник центру – Федорук Лариса Петрівна, тел. (04597) 49 904, каб. № 27

1. Відділ служби у справах дітей та сім’ї.

2. Відділ соціальної роботи з ветеранами.

Центр соціальних служб здійснює реалізацію державної політики з питань соціального захисту дітей та сім’ї, проводить соціальну роботу із сім’ями, дітьми та молоддю, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах, і надає їм соціальні послуги, а також надає соціальні послуги громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, за місцем проживання, в умовах стаціонарного, тимчасового або денного перебування, реалізацію заходів, спрямованих на соціальний захист ветеранів війни, Захисників та Захисниць України, членів їх сімей та сімей загиблих (померлих) ветеранів війни Захисників та Захисниць України, полонених, військовослужбовців, які пропали безвісти та члени їх родин, у тому числі шляхом роботи «Єдиного вікна ветерана».

Основним завданням Центру соціальних служб є:

  • забезпечення взаємодії із структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу територіальної громади до проведення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю;
  • залучення ресурсів територіальної громади для проведення соціальної роботи та надання соціальних послуг;
  • взаємодія між представницькими органами(депутатськими комісіями, депутатами міської ради,  старостинськими округами) і структурними підрозділами міської ради, а також з іншими органами, установами, закладами, фізичними особами-підприємцями, які надають допомогу вразливим групам населення та особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах та/або забезпечують їх захист;
  • прийняття участі у визначенні потреб населення у соціальних послугах;
  • розробка та виконання програми з підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей, надання соціальних послуг, розроблених за результатами визначення потреб населення, на території Бучанської міської територіальної громади;
  • координація в межах повноважень проведення заходів, спрямованих на організацію
  • оздоровлення та відпочинку дітей;
  • здійснення контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку розташованих на відповідній території незалежно від форми власності та підпорядкування;
  • координинація та методологічне забезпечення діяльності соціальних закладів, установ та служб, у тому числі створених громадськими організаціями та приватними особами, в реалізації державної політики з питань дітей та сім'ї.

Відділ служби у справах дітей та сім’ї:

Начальник відділу - Артюшенко В’ячеслав В’ячеславович, тел. (04597) 48 312;  кабінет № 24.

Питання, що вирішуються відділом:

  • реалізує на території Бучанської міської територіальної громади державну політику з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;
  • забезпечує додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї, сім’ї патронатного вихователя;
  • здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності;
  • ведення обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, сімей патронатного вихователя, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів;
  • влаштовує дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку, піклування до дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, сприяє усиновленню;
  • надає соціальну підтримку та соціальні послуги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям та сім’ям, які опинилися у складних життєвих обставинах, внутрішньо переміщеним особам;
  • забезпечує реалізацію заходів із запобігання та протидії домашньому насильству та ефективну взаємодію усіх суб’єктів, які реалізують такі заходи;
  • організовує та проводить оздоровлення та відпочинок дітей, першочергово дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
  • веде облік дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів;
  • забезпечує ведення Єдиного електронного банку даних про дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім`ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів та дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, в Єдиній інформаційно-аналітичній системі «Діти»;
  • готує акт обстеження умов проживання дитини та опис її майна, а також акт обстеження житлово-побутових умов потенційного опікуна, піклувальника;
  • проводить перевірку умов проживання і виховання дітей у сім'ях опікунів, піклувальників за окремо складеним графіком, але не рідше ніж раз на рік, крім першої перевірки, яка проводиться через три місяці після встановлення опіки та піклування;
  • забезпечує проведення з батьками, іншими законними представниками дитини               
  • профілактичної роботи із запобігання домашньому насильству стосовно дітей і за    
  • участю дітей, у тому числі із залученням представників уповноважених підрозділів
  • органів Національної поліції;
  • готує та подає на розгляд Служби у справах дітей та сім’ї Київської обласної
  • державної адміністрації пакет документів на присвоєння почесного звання «Мати-                      
  • героїня»;
  • готує та подає в установленому порядку статистичну звітність.

Графік роботи відділу:

Пн., Вт., Ср., Чт. – з 08.00-17.00

Пт. – 08.00 – 16.00

Обідня перерва – 12.00-13.00

Сб., Нд., святкові дні – вихідні.  

Відділ соціальної роботи з ветеранами.

 Начальник відділу – Заболотня Марина Володимирівна, тел. (04597) 49 906; кабінет № 27.

Питання, що вирішуються відділом:

  • надання консультації громадянам з питань, що входять в компетенцію Відділу, у тому числі через «Єдине вікно ветерана»;
  • здійснення реєстрації прийнятих заяв та передачу їх безпосередньому виконавцю у встановлений строк;
  • здійснення контролю за своєчасним наданням відповіді заявнику на звернення у встановлені законодавством строк;
  • здійснення соціального супроводу, шляхом підвищення ефективності адміністрування прав та можливостей ветеранів війни, Захисників та Захисниць України, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників та Захисниць України, полонених, військовослужбовців, які пропали безвісти та членів їх родин;
  • налагодження комунікації між ветеранами та виконавчими органами Бучанської міської ради;
  • розгляд пропозицій, заяв і скарг, вживання заходів щодо усунення причин, які викликають скарги, в межах компетенції Відділу.

Графік роботи відділу:

Пн., Вт., Ср., Чт. – з 08.00-17.00

Пт. – 08.00 – 16.00

Обідня перерва – 12.00-13.00

Сб., Нд., святкові дні – вихідні.

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.