Вакансії

Ясно

5 °C

Виконавчий комітет Бучанської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
XLS
Друк
12
Квітень
Головний спеціаліст відділу реєстрації місця проживання

Вимоги: наявність вищої освіти відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи на відповідних посадах на державній службі, органах місцевого самоврядування  не менше одного року або стаж роботи на відповідних посадах в інших сферах управління не менше двох років, знання Конституції України, законів України «Про запобігання корупції», "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування"; знання основ діловодства та правил ділового етикету, досконале володіння державною мовою, навиками роботи на персональному комп'ютері.

До заяви про участь у конкурсі додаються наступні документи:

  • заповнена особова картка за формою (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 №156),
  • копія паспорта,
  • копії документів про освіту,
  • 2 фотокартки розміром 3х4 см.,
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України  «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді),
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою,
  • Копія військового (за наявності).

Документи  необхідно подавати до сектору кадрової роботи Бучанської міської ради, за адресою: м. Буча, вул. Енергетиків, 12.

Додаткова інформація відносно функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою за телефоном 48-526

Термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів із дня оголошення про проведення конкурсу).

 

 

28
Березень
Провідний спеціаліст сектору обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці (заміщення посади тимчасово відсутнього працівника, який перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років, досконале володіння державною мовою, впевнений користувач ПК.

До заяви про участь у конкурсі додаються наступні документи:

  • заповнена особова картка за формою (Затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 №156),
  • копія паспорта,
  • копії документів про освіту з додатками,
  • 2 фотокартки розміром 3х4 см.,
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України  «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді),
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою,
  • копія військового квитка (за наявності).

Документи  необхідно подавати за адресою: м. Буча, бул. Б.Хмельницького 5/5А, каб 27.

Додаткова інформація відносно функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном: (04497)49-904, 49-905.

Термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів із дня оголошення про проведення конкурсу)».

28
Березень
Начальник відділу з питань постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС (заміщення посади тимчасово відсутнього працівника, який перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років, досконале володіння державною мовою, впевнений користувач ПК.

До заяви про участь у конкурсі додаються наступні документи:

  • заповнена особова картка за формою (Затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 №156),
  • копія паспорта,
  • копії документів про освіту з додатками,
  • 2 фотокартки розміром 3х4 см.,
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України  «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді),
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою,
  • копія військового квитка (за наявності).

Документи  необхідно подавати за адресою: м. Буча, бул. Б.Хмельницького 5/5А, каб 27.

Додаткова інформація відносно функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном: (04497)49-904, 49-905.

Термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів із дня оголошення про проведення конкурсу)».

05
Березень
Спеціаліст І категорії відділу житлово-комунального господарства

Вимоги: наявність вищої освіти відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи на відповідних посадах на державній службі, органах місцевого самоврядування  не менше одного року або стаж роботи на відповідних посадах в інших сферах управління не менше двох років, знання Конституції України, законів України «Про запобігання корупції», "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування"; знання основ діловодства та правил ділового етикету, досконале володіння державною мовою, навиками роботи на персональному комп'ютері.

     До заяви про участь у конкурсі додаються наступні документи:

  • заповнена особова картка за формою (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 №156),
  • копія паспорта,
  • копії документів про освіту,
  • 2 фотокартки розміром 3х4 см.,
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік подається у порядку, визначеному Законом України  «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді),
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою,
  • Копія військового (за наявності).

Документи  необхідно подавати до сектору кадрової роботи Бучанської міської ради, за адресою: м. Буча, вул. Енергетиків, 12.

Додаткова інформація відносно функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою за телефоном 48-526

Термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів із дня оголошення про проведення конкурсу).

21
Лютий
Начальника відділу з питань постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС (заміщення посади тимчасово відсутнього працівника, який перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років, досконале володіння державною мовою, впевнений користувач ПК.

До заяви про участь у конкурсі додаються наступні документи:

  • заповнена особова картка за формою (Затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 №156),
  • копія паспорта,
  • копії документів про освіту з додатками,
  • 2 фотокартки розміром 3х4 см.,
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України  «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді),
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою,
  • копія військового (за наявності).

Документи  необхідно подавати за адресою: м. Буча, бул. Б.Хмельницького 5/5А, каб 27.

Додаткова інформація відносно функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном: (04497)49-904, 49-905.

Термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів із дня оголошення про проведення конкурсу)».

21
Лютий
Провідного спеціаліста відділу з питань постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС (заміщення посади тимчасово відсутнього працівника, який перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

До заяви про участь у конкурсі додаються наступні документи:

  • заповнена особова картка за формою (Затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 №156),
  • копія паспорта,
  • копії документів про освіту з додатками,
  • 2 фотокартки розміром 3х4 см.,
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України  «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді),
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою,
  • копія військового (за наявності).

Документи  необхідно подавати за адресою: м. Буча, бул. Б.Хмельницького 5/5А, каб 27.

Додаткова інформація відносно функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном: (04497)49-904, 49-905.

Термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів із дня оголошення про проведення конкурсу)».

21
Лютий
Державного соціального інспектора відділу державних соціальних інспекторів (заміщення посади тимчасово відсутнього працівника, який перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років, досконале володіння державною мовою, впевнений користувач ПК.

До заяви про участь у конкурсі додаються наступні документи:

  • заповнена особова картка за формою (Затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 №156),
  • копія паспорта,
  • копії документів про освіту з додатками,
  • 2 фотокартки розміром 3х4 см.,
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України  «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді),
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою,
  • копія військового (за наявності).
  • Документи  необхідно подавати за адресою: м. Буча, бул. Б.Хмельницького 5/5А, каб 27.

    Додаткова інформація відносно функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном: (04497)49-904, 49-905.

    Термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів із дня оголошення про проведення конкурсу)».