Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Бучанської міської ради у 2015 році

Невелика хмарність

-1 °C

Рішення №
114-6-VІІ

БУЧАНСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТА СЕСІЯ СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

« 28 » січня 2016 р.                                                                                                              № 114 - 6 – VІІ

 

Про підсумки розгляду звернень громадян,

що надійшли до виконавчого комітету

Бучанської міської ради у 2015 році

 

Заслухавши інформацію керуючого справами міськвиконкому, Сурай Г.В., про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету у 2015 році, керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про адміністративні послуги», Указом Президента України за № 150 від 16.08.2002 р. «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Бучанська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

  1. Інформацію керуючого справами, Сурай Г.В., про розгляд звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Бучанської міської ради у 2015 році, взяти до відома (додається).

  2. Керівникам управлінь, відділів та служб виконавчих органів Бучанської міської ради забезпечити посилення контролю і підвищення відповідальності за своєчасне і безумовне виконання відповідних документів.

  3. Завідувачу загальним відділом:

    1. Систематично перевіряти стан роботи із зверненнями громадян у відділах та службах виконавчого комітету, надавати міському голові та керуючому справами інформацію про стан виконавської дисципліни.

    2. Забезпечувати системний аналіз та узагальнення звернень для виявлення причин, найбільш гострих суспільно-значущих проблем, які потребують негайного вирішення, а також оприлюднення через засоби масової інформації відомостей про роботу із зверненнями громадян.

  4. Керівнику ЦНАП спрямувати свою діяльність на виконання Законів України «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу», «Про державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру», законодавчих документів органів влади вищого рівня, рішень міської ради та виконавчого комітету щодо здійснення повноважень у сфері надання адміністративних послуг.

  5. Забезпечити з 01.05.2016 р. надання адміністративних послуг з геокадастру, реєстрації нерухомого майна, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, громадських організацій та політичних партій через центр надання адміністративних послуг.

  6. Контроль за виконання даного рішення покласти на комісію з питань регламенту, правової політики, депутатської етики та контролю за виконання рішень ради та її виконавчого комітету.

Міський голова                                                                                                                А.П. Федорук